Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen

Bezoek onze website: Viva-Cura

Het is nu do 21 sep 2017, 17:00

Antwoord op onderwerp  [ 5 berichten ] 
protest tegen UNI-LIJST 
Auteur Bericht
Iguana

Er wordt dinsdag een FB-actie gehouden. Dat is voor de belangrijke bijeenkomst van EZ over de IAS-lijst op woensdag. Het is belangrijk dat er voor die tijd al duidelijk wordt gemaakt dat er veel weerstand tegen die lijst is. Ik ben er zelf dinsdag niet omdat ik dan voor dit onderwerp in Brussel zit. Ik kan wel alles voorbereiden. Maar iemand anders moet het dinsdag coördineren. Er zijn dan mensen nodig die op bepaalde tijdstippen gaan posten. Als je dit wilt doen, en dat is heel hard nodig, kun je je opgeven. Geef daarbij aan of je 's morgens, in de voormiddag, in de namiddag of 's avonds wil posten. Verder hebben we mensen nodig die gedurende de dag gaan reageren of liken. Als iemand de actie dinsdag zou willen coordineren kan ik morgen helpen dat te regelen, maar dan moeten zich nu wel mensen daarvoor aanmelden.

https://www.facebook.com/groups/1039145802810435/

ma 15 feb 2016, 08:55
Profiel
Beheerder

Had er al iets van gelezen.
Alleen heb ik al geen Facebook omdat ik daar de tijd niet voor heb. Hopelijk komt er wel redelijk wat actie, hoewel ik er beetje voor vrees.

di 16 feb 2016, 12:04
Profiel WWW
Iguana

Ragecrusher schreef:
Had er al iets van gelezen.
Alleen heb ik al geen Facebook omdat ik daar de tijd niet voor heb. Hopelijk komt er wel redelijk wat actie, hoewel ik er beetje voor vrees.

Actie is goed verlopen, vele berichten en likes, nu hopen dat de politiek wakker wordt en er iets gaat veranderen.

di 16 feb 2016, 21:04
Profiel
Beheerder

Ik vrees ervoor, maar misschien ben ik net iets te pessimistisch. Laten we alvast hopen dat het wat uithaalt.

wo 17 feb 2016, 12:04
Profiel WWW
Iguana

Ragecrusher schreef:
Ik vrees ervoor, maar misschien ben ik net iets te pessimistisch. Laten we alvast hopen dat het wat uithaalt.

We hebben met de actie in januari bereikt dat de lijst voorlopig is uitgesteld, we proberen de verordening bij de mensen onder aandacht te brengen omdat er veel gaat gebeuren als de lijst wordt ingevoerd zoals het moeten laten kappen van bomen en verwijderen van planten door erkende bedrijven en deze moeten ze ook vernietigen, zal echt niet gratis gebeuren.

wo 17 feb 2016, 18:46
Profiel
Antwoord op onderwerp   [ 5 berichten ]