Monsters van Slangen en Varanen op mijn locatie Checken!

Forum voor slangen gerelateerde onderwerpen.
Eco-physiologist
Paleosuchus
Antispam: Nee

Ongelezen bericht door Eco-physiologist » vr 24 jul 2009, 18:44

Deze jongens , op de foto's maken de boel veilig(er) bij mij thuis of juist niet ,.. aan jullie het woord,trouwens de BAli netpython is net bezig een prooi te verslinden ,meen ik maar de Lieve en aandoenlijke Cavia, op mijn schouder is daar niet ten prooi aan gevallen, dat was mijn lievelingetje en erg slim ook en we konden het goed,vinden , met elkaar, het jonge dier, was overigens bij ons geboren ook en bleek de sterkste en de slimste van de Kortharen ,... de Kortharen en de Langharen ,haden trouwens vaak strijd ,t leek net de Revolutie op Paaseiland[/i] af en toe, waar de KOrtoren vochten om de Troon van het EIland tegen de langoren ..hehe...

Maar de Slangen een aantal zien jullie hier zijn er al erg lang, sommige meer dan tien jaar, de Netslangen overigens zijn er pas een jaar of 2 en 3 , nu een jonger en bleek later wat zwakker dier is helaas overleden, tot mijn grote spijt toch meer dan 2,5 jaar flink aandacht aan besteed en dan word zo'n beessie ziek net ,te laat bij dan , en dat ging dan heel snel , nog een traantje aan overgehouden ....
Ik zeg tegen mijn familie altijd de dieren zijn net mijn kinderen en volgens mij begrijp niemand bijna dat ,de meeste mensen ook bij mij in de familie, kunnen dat maar niet snappen , puur enkelingen , mijn ooms en een paar neven die ook slangen,hagedissen ,schildpadden en Amfibieen vooral hadden die begrijpen dat wel dat als je dagelijks uren ,soms bezig bent om een dier, het naar de zin te maken en dat dier dan positief reageert op jou aandacht, dat je dan helemaal van de kaart bent...

Propbleem nu word Huisvesting, nu is alle beschikbare ruimte al bezet, zo'n beetje en mijn Reuzenslangen en papua varanen en Afrikaanse Soorten worden maar groter en groter ben met een maatje in Zwolle aan het onderhandelen over een Locatie voor Opvang ,waar ik ook mijn spul even voor een paar maand kwijt kan ,,is slechts 20 km van mijn huis dan maar toch ....dan is dat een tijdelijk oplossing ,ik zou net als JP wel de Kelder willen uitgraven maar dat vinden mijn (Familie) Huisgenoten , toch niet zo'n prettig idee vermoed ik haah,.. ze vinden nu al dat het teveel en te groot word met pak m beet een kleine 40 REptielen waarvan 10 heel groot en de rest een stuk kleiner tot aan Schijfvingergekko's aan toe PRachtig spul !!!.....
Verder nog een zelfde aantal Amfibieën ,en vooral Kikkers en Padden mijn andere (geheime passie!) en een stelletje stekelmuizen en dwergmuizen en dergelijk die ik niet meer kwijt wil ook .....

ok hier nog wat foto's en dan vertel ik later wat er te zien is ,ok !!>.
gr Luitjes!...
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
De mensheid,maakt meer kapot dan je lief is .Wanneer gaan we doen aan mens- ipv natuurbeheer?

Jan Paul

Ongelezen bericht door Jan Paul » za 08 aug 2009, 09:13

Whahaha, zit je daar nu met een marmot te knuffelen Marc?!

Ziet er goed uit, meer foto's altijd welkom he, dat weet je!

agnes
New User

Ongelezen bericht door agnes » zo 09 aug 2009, 19:32

Wat een mooie cavia is dat zeg .

En die laaste foto mooi die kleurende slangehuid.

agnes

Eco-physiologist
Paleosuchus

Ongelezen bericht door Eco-physiologist » wo 12 aug 2009, 21:25

Ja echt ik ben miss toch niet zo'n hardvochtige als sommige mensen wel niet ,denken nota bene toen ik een aantal keer lang weg was voor missies met de Gevechtseenheden LUMbl ,dachten vrienden van mij al door mijn looks dat ik een echte Killer was,. pfff ahaha,..
maar ik knuffel alles wat ik kan knuffelen haha,,.. mijn slangen en varanen,zijn er zelfs een stuk tammer door geworden en krijgen ,een regelmatige rug en nek massage,.. ehe..
en ja deze cavia was erg tof, en vrij slim en speels ook, hij deed en sprong altijd druk op als ik in de buurt was, en ik zou zweren dat hij mij riep zelfs meermaals,.. een treurig relaas...

op de volgende foto serie zie je het diertje ook nog het was nog maar ,4,5 maand oud denk ik miss net 5 maar, toen ik een paar dagen weg was naar me kids en vrouwdier,kwam ik terug en ....! Caviaatje weg foetsie, ... andere mensen hadden zich ermee bemoeit en de tofste Cavia voor iets anders voorgezien .... ik wil er niet eens aan denken maar goed....

NExt time dan ....

Gr Marc
De mensheid,maakt meer kapot dan je lief is .Wanneer gaan we doen aan mens- ipv natuurbeheer?

Plaats reactie