De roodstaarten (Bcc)

Forum voor slangen gerelateerde onderwerpen.
McLovin
Phelsuma
Antispam: Nee

De roodstaarten (Bcc)

Ongelezen bericht door McLovin » ma 30 nov 2009, 02:26

1.1 Bcc
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.

Ebony
Phelsuma

De roodstaarten (Bcc)

Ongelezen bericht door Ebony » ma 30 nov 2009, 02:40

Waaaaauw!!!

Ooit wil ik ook weer roodstaarten. en dan NK.

Jan Paul

De roodstaarten (Bcc)

Ongelezen bericht door Jan Paul » ma 30 nov 2009, 13:42

Zo te zien zuivere dieren lijkt het wel?? Blijft de mooiste, ben er nog steeds gek van ;) De onderste ook, twijfel een beetje bij die, heb me al heel wat jaren niet meer bezig gehouden hiermee toen de morph's hiervan kwamen ben ik gestopt....

Ebony
Phelsuma

De roodstaarten (Bcc)

Ongelezen bericht door Ebony » ma 30 nov 2009, 13:57

Ja die zijn beide echt zuiver..

McLovin
Phelsuma

De roodstaarten (Bcc)

Ongelezen bericht door McLovin » ma 30 nov 2009, 14:41

Jan Paul schreef:Zo te zien zuivere dieren lijkt het wel?? Blijft de mooiste, ben er nog steeds gek van ;) De onderste ook, twijfel een beetje bij die, heb me al heel wat jaren niet meer bezig gehouden hiermee toen de morph's hiervan kwamen ben ik gestopt....

Zuivere Bcc morphs zijn er zo goed als niet bij mijn weten. Heb heel wat jaren geleden foto's van een zuivere albino Bcc gezien maar wat je op beurzen en internet ziet is een morph met een percentage Bcc bloed.
Ohh ja en ook deze zijn zuivere dieren haha.

Dit is een Bci X Bcc
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.

luthalia
Paleosuchus
Contacteer:

De roodstaarten (Bcc)

Ongelezen bericht door luthalia » ma 30 nov 2009, 15:14

Wat een beauty :o Afbeelding
1.1.0 Elaphe guttata wildkleur
0.1.0 Elaphe Schrenckii Schrenckii

0.1.0 Boa Constrictor Integrade

1.0.0 Felis sylvestris catus

Afbeelding

Jan Paul

De roodstaarten (Bcc)

Ongelezen bericht door Jan Paul » ma 30 nov 2009, 15:54

McLovin schreef:
Jan Paul schreef:Zo te zien zuivere dieren lijkt het wel?? Blijft de mooiste, ben er nog steeds gek van ;) De onderste ook, twijfel een beetje bij die, heb me al heel wat jaren niet meer bezig gehouden hiermee toen de morph's hiervan kwamen ben ik gestopt....

Zuivere Bcc morphs zijn er zo goed als niet bij mijn weten. Heb heel wat jaren geleden foto's van een zuivere albino Bcc gezien maar wat je op beurzen en internet ziet is een morph met een percentage Bcc bloed.

Dit is een Bci X Bcc
Huh, nu snap ik jou even niet, zuivere morph's? Ik bedoelde of dit zuiver B.c.c. is uit Suriname, geen mix. van localiteiten want ik weet dat er wildvang dieren van zijn, Hch had wildvang dieren hiervan liggen tijdje terug, zuivere dieren uit Suriname, geen sprake van enige Morph en dergelijke natuurlijk ;)

Ohw wacht, je bedoelt Hybride B.c.i. x B.c.c. en hier alle Morph's van?? Nee of dit zuiver B.c.c. is uit Suriname?

McLovin
Phelsuma

De roodstaarten (Bcc)

Ongelezen bericht door McLovin » di 01 dec 2009, 04:13

Jan Paul schreef:
McLovin schreef:

Dit is een Bci X Bcc
Huh, nu snap ik jou even niet, zuivere morph's? Ik bedoelde of dit zuiver B.c.c. is uit Suriname, geen mix. van localiteiten want ik weet dat er wildvang dieren van zijn, Hch had wildvang dieren hiervan liggen tijdje terug, zuivere dieren uit Suriname, geen sprake van enige Morph en dergelijke natuurlijk ;)

Ohw wacht, je bedoelt Hybride B.c.i. x B.c.c. en hier alle Morph's van?? Nee of dit zuiver B.c.c. is uit Suriname?

Ja zuiver in de zin dat er geen Bci, Bca, Bco etc. bloed in zit. Of ze heterozygoot voor een mutatie zijn... De vrouw heeft nog nooit een nestje gehad dus zou wel mooi zijn maar waarschijnlijk niet en zijn het gewoon wildkleurtjes. Een morph kan ook een zuiver dier zijn. Een mutatie is er ook weer uit te kweken en dit is niet het geval bij een intergrade of hybride. :D

Het is trouwens niet 100% zeker of je een Surinamer of een Guyaanse hebt tenzij je hem zelf vangt. Dieren in het grens gebied lijken erg veel op elkaar aangezien die dieren geen grenzen kennen en de Surinamers ook net over de grens de dieren nog vangen.

Plaats reactie